۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
سفرها در زنجان ۴۸ درصد کاهش داشت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان:

سفرها در زنجان ۴۸ درصد کاهش داشت

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، از کاهش ۴۸ درصدی سفرها توسط ناوگان جاده ای استان خبر داد.

عبدالحسین علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه حمل و نقل کالا و مسافر یکی از شاخص‌های مهم در توسعه‌یابی جوامع است، گفت: توجه به حمل و نقل عمومی باعث افزایش تبادل در کالا و تردد گردشگران می‌شود. 

وی با بیان اینکه ۹ هزار راننده در حمل و نقل جاده ای استان فعالیت می کنند، اظهار کرد: افزایش کرایه ها از اردیبهشت سالجاری در استان اجرایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، با بیان اینکه ۱۲۰ شرکت حمل و نقل در استان فعال است، گفت: از این تعداد ۵۰ شرکت در حوزه حمل و نقل و جابه‌جایی کالا و ۲۰ شرکت در جا به جایی مسافر فعال است.

علی اکبری  به جا به جایی مسافر از ناوگان جاده ای استان اشاره کرد و گفت: طی چهار ماهه سالجاری جا به جایی مسافر در استان ۴۸ درصد کاهش دارد.

وی بر لزوم توجه هر چه بیشتر به ضدعفونی کردن پایانه مسافربری و ناوگان حمل و نقل مسافر تاکید کرد و افزود: سه ترمینال در استان روزانه به خوبی از نظر بهداشتی ضد عفونی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: در راستای کاهش بیماری کرونا ماسک رایگان در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

کد خبر: ۳۴٬۵۵۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha