۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
تکمیل پروژه محور سامن - بروجرد ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

تکمیل پروژه محور سامن - بروجرد ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

همدان - مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تکمیل پروژه محور سامن - بروجرد که شش کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ داریوش حسینی ظهر یکشنبه به همراه نماینده مردم شهرستان ملایر و سرپرست اداره راه و شهرسازی ملایر از پروژه‌های راه و شهرسازی ملایر بازدید کرد و در بازدید از پروژه های راهسازی ملایر گفت: تکمیل و اجرای محور سامن - بروجرد از طرح‌های اولویت دار دولت در استان همدان است.

وی اظهار کرد: طول مسیر محور سامن- بروجرد حدود ۱۵ کیلومتر است که شش کیلومتر آن زیربار ترافیک رفته و مابقی آن در دست اجرا و تکمیل است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی قطعه دوم این مسیر گفت: برای ۹ کیلومتر باقیمانده در قطعه دوم تا کنون مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده و ۱۵ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل عملیات اجرایی مورد نیاز است.

حسینی یادآورشد: محور سامن- بروجرد از نقاط حادثه خیز جاده ای در استان همدان است که تکمیل پروژه در دست اقدام مورد تاکید و حمایت استاندار همدان است.

حسینی یادآور شد: استان همدان باید از استان‌های پیشرو در زمینه جاده‌های ایمن و بزرگراه‌ها باشد و امیدواریم با ایمن سازی راه‌های کشور شاهد حوادث ناگوار و تصادفات در راه‌ها نباشیم.

کد خبر: ۳۴٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha