۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
تأثیر گسترده افزایش قیمت لاستیک بر حوزه حمل و نقل
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

تأثیر گسترده افزایش قیمت لاستیک بر حوزه حمل و نقل

شاوردیان، عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: در حال حاضر اصلی ترین مشکل در بحث تولید داخل و واردات لاستیک جهت تامین کسری بازار، بحث تامین ارز است که بانک مرکزی در این عرصه باید همکاری لازم را داشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، آرا شاوردیان، با اشاره به افزایش قیمت لاستیک در بازار در چند ماه اخیر، گفت: متاسفانه در چند ماه اخیر قیمت لاستیک افزایش بسیاری پیدا کرده و این مسئله مشکلاتی را برای مردم به ویژه رانندگان ایجاد کرده است.

افزایش قیمت لاستیک تاثیر گسترده ای بر حوزه حمل و نقل دارد
نماینده ارامنه شمال در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تامین و تنظیم بازار لاستیک به عهده وزارت صمت است، افزود: افزایش قیمت لاستیک تاثیر گسترده ای بر حوزه حمل و نقل دارد، از این رو مدیریت این بازار بسیار ضروری است، البته اعضای کمیسیون عمران مجلس بر این بخش نظارت جدی دارند.

لزوم تخصیص ارز برای رفع مشکل کمبود لاستیک در بازار
وی بر لزوم تخصیص ارز برای رفع مشکل کمبود لاستیک در بازار تاکید کرد و گفت: به نظر می رسد که در حال حاضر اصلی ترین مشکل در بحث تولید داخل و واردات لاستیک جهت تامین کسری بازار، بحث تامین ارز است که بانک مرکزی در این عرصه باید همکاری لازم را داشته باشد.

شاوردیان ادامه داد: البته در بخش، ثبت سفارش، واردات و توزیع لاستیک و همچنین قیمت تعزیراتی و احتکار لاستیک مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود.

کد خبر: ۳۴٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha