۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
۴۶ درصد از واحدهای مسکونی در استان زنجان مقاوم سازی نشده است
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۴۶ درصد از واحدهای مسکونی در استان زنجان مقاوم سازی نشده است

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با بیان اینکه استان ۹۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی دارد، گفت: متاسفانه ۴۶ درصد از این واحدها مقاوم سازی نشده است.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار،به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۵۴ درصد از واحدهای مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان ۹۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی دارد، اظهار کرد: متاسفانه ۴۶ درصد از این واحدهای مسکونی مقاوم سازی نشده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با بیان اینکه دولت به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان تاکید دارد، گفت: طی سالجاری هم مقاوم سازی ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در حال اجرا است.

خواجه ای تاکید کرد: مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی باعث ماندگاری مردم در روستاها می شود و از حاشیه نشینی در شهرها هم جلوگیری می کند.

وی گفت: استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی با کیفیت نقش بسیار بسیار مهمی در بهبود کیفیت و ایمنی ساختمان‌ها دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، ابراز کرد: بنیاد مسکن استان برای مقابله با تهدید سوانح طبیعی، عملیات پیشگیری پیش از وقوع سانحه را با اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی سکونت‌گاه‌های آسیب‌پذیر روستایی و بازسازی مناطق سانحه‌دیده پس از وقوع سانحه را در برنامه های کاری خود دارد.

خواجه ای گفت: تاکنون اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان خوب اجرا شده است.

کد خبر: ۳۴٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha