۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
احتمال بروز شدیدترین بحران مسکن در تاریخ آمریکا

احتمال بروز شدیدترین بحران مسکن در تاریخ آمریکا

کارشناسان هشدار می‌دهند اگر دولت فدرال برای کمک به مردم نیازمند وارد عمل نشود، شدیدترین بحران مسکن در تاریخ آمریکا رقم می‌خورد.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، درصورت نبود کمک دولت آمریکا، چهل میلیون نفر به علت کرونا بی خانمان می‌شوند و بزرگترین بحران مسکن در این کشور رقم می‌خورد.

بر اساس این گزارش، اختلاف نظر کاخ سفید و کنگره آمریکا درباره طرح محرک و کمک اقتصادی جدید به علت شرایط ناشی از بیماری کووید-۱۹ همچنان ادامه دارد. این در حالی است که مردم آمریکا با وضع بسیار بدی مواجه هستند. کارشناسان هشدار می‌دهند اگر دولت فدرال برای کمک به مردم نیازمند وارد عمل نشود، شدیدترین بحران مسکن در تاریخ آمریکا رقم می‌خورد. بر اساس گزارش جدیدی که در آمریکا منتشر شده است، این نگرانی وجود دارد که در صورت تصویب نشدن بسته جدید مرتبط با کرونا و محرک اقتصادی در آمریکا، حدود چهل میلیون نفر خانه‌های خود را تا پایان امسال از دست بدهند.

همانند بسیاری از مشکلات و بیماری‌های همه گیر در آمریکا، در این قضیه هم رنگین پوستان بیش از همه از این وضع متضرر می‌شوند و آسیب می‌بینند بطوریکه هشتاد درصد این چهل میلیون نفر از سیاهپوستان و لاتین تبارهای آمریکا خواهند بود. این گزارش را موسسه پژوهشی اسپن Aspen منتشر کرده است. اجاره نشین‌ها در مناطق جنوبی آمریکا بیش از همه در معرض خطر آوارگی و از دست دادن سرپناه خود قرار دارند. همین حالا هم این روند شروع شده است و برخی در آمریکا بی خانمان شده اند. فعالان آمریکایی این وضع را غیر اخلاقی، نادرست و تهوع آور توصیف کرده اند.

کد خبر: ۳۴٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha