۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
۲۸روستای زنجان با مشکل آب شرب مواجه هستند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان:

۲۸روستای زنجان با مشکل آب شرب مواجه هستند

زنجان- جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان، با بیان اینکه از مجموع ۹۰۷ روستای استان ۶۱۱ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب است، گفت: از این تعداد تنها ۲۸روستا با مشکل آب شرب مواجه هستند. 

علیرضا جزء قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در بخش روستایی ۳۰۵ هزار و ۱۰۰نفر جمعیت درقالب ۱۰۹ هزار مشترک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان هستند، گفت: ۸۹ درصد جمعیت روستایی تحت پوشش این شرکت می باشند. 

وی با بیان اینکه از مجموع ۹۰۷ روستای زنجان ۶۱۱ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب است، اظهار کرد:از این تعداد تنها ۲۸روستای استان با مشکل آب شرب مواجه هستند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان، با بیان اینکه مجتمع‌های روستایی توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان تعریف شده است، گفت: پنج مجتمع روستایی تعریف شده است. 

جزء قاسمی به کیفیت آب شرب روستایی در زنجان اشاره کرد و گفت: با اجرای ارتقای کیفیت آب شرب روستایی رضایتمندی مردم از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بهتر شده است. 

وی با بیان اینکه کیفیت آب شرب روستایی زنجان ۹۸ درصد است، تاکید کرد: اجرای پروژه‌های مختلف برای تأمین آب سالم و بهداشتی به مشترکان از مهم‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار شرکت آب و فاضلاب شهری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان، ابراز داشت: در استان زنجان ۲۱ شهر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری هستند.

کد خبر: ۳۴٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha