۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
تهدید ترامپ درباره به توافق نرسیدن بر سر بسته کمک اقتصادی

تهدید ترامپ درباره به توافق نرسیدن بر سر بسته کمک اقتصادی

ترامپ اعلام کرد اگر دموکرات‌ها بسته کمک اقتصادی را گروگان بگیرند من به عنوان رئیس جمهور برای دسترسی آمریکایی ها به کمک‌های اقتصادی، از اختیاراتم استفاده خواهم کرد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، ترامپ تهدید کرد اگر دموکرات‌ها همچنان این بسته مهم کمک اقتصادی را در گروگان داشته باشند، من به عنوان رئیس جمهور برای دسترسی آمریکایی ها به کمک‌های اقتصادی که به آن نیاز دارند، از اختیاراتم استفاده خواهم کرد.

ترامپ در نشستی خبری گفت صحبت من درباره به تعویق انداختن مالیات برای دوره‌ای چند ماهه تا پایان سال است و من می‌توانم آن را برای دوره مشخصی تمدید کنم. امیدوارم من اینجا باشم تا این کار بکنم. ما قصد داریم این کار را انجام دهیم. ما این کار را به نحوی انجام داده ایم که فرد دیگری قادر به انجام آن نبوده است و در واقع کسی آن کار را نکرده است؛ بنابراین ما قصد داریم مالیات را تا پایان سال به تأخیر بیندازیم و این اقدام از اول ژوئیه به بعد عطف به ماسبق خواهد شد و در پایان سال هم ممکن است، تمدید شود. ما قصد داریم حقوق بیکاری را تا پایان سال افزایش دهیم؛ بنابراین (اگر کنگره بر سر بسته کمک اقتصادی به توافق نرسد)، حقوق بیکاری بزرگی در نظر گرفته خواهد شد و تا پایان سال ادامه خواهد یافت. همچنین تا اطلاع ثانوی بازپرداخت وام دانشجویی به تعویق خواهد افتاد و سود وام آن‌ها بخشیده می‌شود. در عین حال مهلت پرداخت اجاره بها تمدید خواهد شد تا مستاجران مجبور به تخلیه خانه هایشان نشوند.
کد خبر: ۳۴٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha