۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
پیش بینی ترافیک سنگین در محورهای ورودی استان تهران
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران خبر داد؛

پیش بینی ترافیک سنگین در محورهای ورودی استان تهران

تهران- مصدقی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران از ترافیک پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود عصر امروز ترافیک سنگین‌تری را در ورودی‌های استان داشته باشیم.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار، از ترافیک پرحجم و روان در محورهای مواصلاتی استان تهران خبر داد و اظهار داشت:  پیش بینی می‌شود عصر امروز ترافیک سنگین‌تری را در ورودی‌های تهران داشته باشیم.

وی وضعیت تردد و حجم خودروهای عبوری در محور دیزین شمشک را عادی اعلام کرد و گفت: هراز و فیروزکوه در حال حاضر پرحجم است و  پیش بینی می شود از عصر ترافیک از شمال به سمت به تهران سنگین شود.

مصدقی با اشاره به اینکه هم اکنون شرایط جوی مساعد و هوا آفتابی است، افزود: وضعیت تردد در اتوبان تهران-قم، تهران پردیس عادی و روان است و برای آزادراه تهران شمال نیز محدودیت‌هایی در نظر گرفته نشده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: با توجه به حجم خروج وسایل نقلیه که توسط سامانه تردد شمار تخمیت زده شده است خروجی بیشتر از ورودی بوده و پنجشنبه ۱۲۰ هزار وسیله نقلیه از تهران خارج شده اند.

مصدقی بیان داشت: دیشب ترافیک نیمه سنگین رودهن و بومهن به تهران را نیز شاهد بودیم و امروز به احتمال زیاد محور هراز یکطرفه خواهد شد.

کد خبر: ۳۴٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha