۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
۷۲۵ میلیون دلار محصولات کشاورزی از مرزهای کرمانشاه صادر شد
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

۷۲۵ میلیون دلار محصولات کشاورزی از مرزهای کرمانشاه صادر شد

کرمانشاه- رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: طی دو سال گذشته ۷۲۵میلیون دلار محصولات کشاورزی از مرزهای استان صادر شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمانشاه، کیوان کاشفی با اشاره به اهمیت صادرات محصولات کشاورزی خصوصا از طریق مرزهای کرمانشاه گفت: طی دو سال گذشته نزدیک به ۷۲۵میلیون دلار محصولات کشاورزی از مرزهای استان صادر شده که این روند صادرات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی از مشکلاتی که اکنون پیش‌روی صادرات محصولات کشاورزی وجود دارد یاد کرد و با بیان اینکه عمده این مشکلات به واسطه نبود زیرساخت‌های مناسب است، یادآور شد: عدم وجود امکاناتی نظیر سردخانه، انبار و ... در مرزها باعث می‌شود صادرات محصولات کشاورزی گاهی با زیان همراه باشد و مجبور شویم برای جلوگیری از این زیان آنچه که طرف خارجی درخواست می‌کند بپذیریم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه می‌تواند پایلوت ایجاد پایانه صادرات محصولات کشاورزی در کشور باشد و استان‌های دیگر نیز در صورت موفقیت از تجربه ما استفاده کنند، خاطرنشان کرد: امکان راه‌اندازی این پایانه در منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین وجود دارد و سرمایه‌گذار نیز پای کار است.

کاشفی خواستار تسهیل در روند صدور مجوز و در نظر گرفتن مشوق‌هایی برای حمایت از سرمایه‌گذاری که در این زمینه پای کار است شد و عنوان کرد: اگر این پایانه راه‌اندازی شود می‌توانیم در کنار آن خدمات مانند بسته‌بندی محصولات کشاورزی و ... را نیز در نظر بگیریم.

کد خبر: ۳۴٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha