۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
معرفی ۲ طرح گردشگری ایلام برای دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام خبر داد:

معرفی ۲ طرح گردشگری ایلام برای دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی

ایلام- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از معرفی دو طرح گردشگری استان برای دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: حمایت از سرمایه گذاران اولویت اول این اداره کل است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: در راستای اجرای سیاستهای دولت به منظور فرآهم آوردن زمینههای توسعه زیرساختهای گردشگری و اشتغالزایی، دو طرح گردشگری استان شامل یک هتل دو ستاره در شهرستان مهران و یک مجتمع تفریحی گردشگری در شهرستان چرداول برای دریافت تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی معرفی شدند.

وی بیان کرد: مهمترین دغدغه گردشگران، اقامت آنها در مراکز استاندارد است که جذب گردشگران خارجی به هتل‌های مجهز و به روز نیاز دارد.

شنبه‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه استان ایلام یکی از معبرهای اصلی تردد زوار به شهرهای مذهبی عراق است، این منطقه نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش ساخت هتل و تجهیز مراکز گردشگری است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های تشویقی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ترغیب سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در تأمین زیرساخت‌های گردشگری با پرداخت تسهیلات کم‌بهره از محل‌های اعتباری در اختیار است که این تسهیلات از محل منابعی مانند طرح اشتغال روستایی و فراگیر، کارگروه رفع موانع تولید و صندوق توسعه ملی پرداخت میشود.

کد خبر: ۳۴٬۲۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha