۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
ریزش سراسری بورس های اروپایی

ریزش سراسری بورس های اروپایی

برخلاف شاخص های آمریکایی، شاخص های بورسی مهم اروپا در معاملات امروز یکدست قرمز شدند.

به گزارش بازار به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، در وال استریت، همه شاخص‌ها صعودی بودند تا جایی که هر سه شاخص اصلی بورسی در سطح بالا تری از روز قبل خود بسته شدند. شاخص «داوجونز ایدانستریال اوریج» با ۰.۶۱ درصد صعود نسبت به روز قبل و در سطح ۲۷ هزار و ۳۷۳.۶۳ واحد بسته شد.

شاخص «اس اند پی ۵۰۰» با ۰.۶۷ درصد افزایش تا سطح ۳۳۴۹.۰۴ واحدی بالا رفت و دیگر شاخص مهم بورسی آمریکا یعنی «نزدک کامپوزیت» با ۱.۰۱ درصد صعود در سطح ۱۱ هزار و ۱۱۱.۱۹ واحدی بسته شد.

بورس‌های اروپایی
در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص فوتسی ۰۰ بورس لندن با ۱.۲۷ درصد کاهش نسبت به روز قبل و در سطح ۶۰۲۶.۹۴  واحد بسته شد.  شاخص دکس ۳۰ بورس فرانکفورت در آلمان با افت ۰.۵۴ درصدی و ایستادن در سطح  ۱۲ هزار و ۵۹۱.۶۸ واحدی به کار خود خاتمه داد و شاخص کک ۴۰ بورس پاریس با ریزش ۰.۹۸ درصدی در سطح ۴۸۸۵.۱۳ واحد بسته شد. در مادرید شاخص "ایبکس ۳۵" ۱.۱۶ درصد پایین رفت و به ۶۹۵۷.۹۰ واحد رسید.

بورس‌های آسیایی
در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد مختلفی داشتند؛ تا جایی که شاخص نیک کی ۲۲۵ بورس توکیو ژاپن با افت ۰.۴۳ درصدی تا سطح ۲۲ هزار و ۴۱۸.۱۵ واحدی پایین رفت. شاخص "هانگ سنگ" بورس هنگ کنگ ۰.۶۹ درصد ایین رفت و در سطح ۲۴ هزار و ۹۳۰.۵۸  واحد بسته شد. در چین شاخص شانگهای  کامپوزیت افت ۰.۳ درصدی را تجربه کرد و در سطح ۴۷۶۲.۷۶ واحد بسته شد.

در استرالیا شاخص اس اند پی اس اند ایکس ۲۰۰ بورس سیدنی با ۰.۶۸ درصد افزایش و ایستادن در سطح ۶۰۴۲.۱۹ واحدی به کار خود خاتمه داد. در بین دیگر شاخص‌های مهم آسیایی، شاخص تاپیکس ژاپن نزولی  بود.

نفت
در بازار طلای سیاه روند قیمت‌ها نزولی بود. هر بشکه نفت وست تگزاس اینتر مدیت با ۰.۵ درصد کاهش به ۴۱.۹۸ دلار رسید و نفت خام برنت دریای شمال با افت ۰.۴۲ درصدی به ازای ۴۵.۰۵ دلار در هر بشکه مبادله شد.

طلا و نقره
همچنین در بازار فلزات گران‌بها، بهای هر اونس طلا با صعود ۰.۷۱ درصدی نسبت به روز قبل در سطح ۲۰۶۱.۴۰ دلار معامله شد. هر اونس نقره با افزایش ۶.۴۸ درصدی به ازای ۲۸.۷۴ دلار مبادله شد.

کد خبر: ۳۴٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha