۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
دیپلماسی اقتصادی در سایه همکاری مشترک با همسایگان محقق می‌شود
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دیپلماسی اقتصادی در سایه همکاری مشترک با همسایگان محقق می‌شود

مقتدایی خوراسگانی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد دیپلماسی اقتصادی در سایه همکاری های مشترک با کشورها خصوصا همسایگان محقق خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عباس مقتدایی خوراسگانی، با اشاره به روند دیپلماسی جدید وزارت امور خارجه کشورمان، گفت: افزایش اقدامات دستگاه دیپلماسی در راستای فعالیت گسترده با کشورهای منطقه مطالبه قوه مقننه است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قوه مقننه در دیدار با آقای ظریف تاکید جدی بر افزایش تعامل سیاسی با دولت ها داشتند، اظهار کرد: بر این اساس شاهد افزایش تعامل نمایندگان با دستگاه دیپلماسی هستیم تا موضوع یاد شده محقق شود.

وی ادامه داد: باید یادآور شد دیپلماسی اقتصادی که امروزه همه کارشناسان بر آن تاکید دارند در سایه همکاری های مشترک با کشورها خصوصا همسایگان محقق خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک هیچ راهکاری جز گفتگو با دولت ها و ملت ها برای پیشرفت و ارزآوری به کشور وجود ندارد و این موضوع با تلاش های وزارت امور خارجه کشورمان بدست خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی تأکید کرده است که ایران همواره آماده گفت‌وگو با همه کشورهای منطقه است و هیچ راه‌حلی جز گفت‌وگو برای حل‌وفصل سوءتفاهم‌ها و اختلافات وجود ندارد.

کد خبر: ۳۴٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha