۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
۵ واحد تولید ماسک در استان سمنان فعال است
استاندار سمنان:

۵ واحد تولید ماسک در استان سمنان فعال است

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه پنج واحد تولید ماسک در استان فعال است، گفت: این واحدها ظرفیت تولید سالانه ۷۵ میلیون ماسک را دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر شامگاه پنج شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به توزیع ماسک از طریق اینترنت در بین مردم، بیان کرد: اکنون پنج واحد تولید ماسک در استان فعال است که این واحدها ظرفیت تولید سالانه ۷۵ میلیون ماسک را دارند.

وی گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، این واحدها روزانه ۷۰ هزار ماسک تولید و در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار می‌دهند.

استاندار سمنان بیان کرد: توزیع اقلام‌های بهداشتی در استان سمنان باید به صورت اینترنتی هم انجام شود تا سهولت در کار مردم را شاهد باشیم همچنین در این زمینه چند شرکت داخل استان اعلام آمادگی کرده اند که از ظرفیت هایشان استفاده می‌شود.

آشناگر با بیان اینکه یک مرحله توزیع اقلام بهداشتی و ماسک و دستکش در سطح استان انجام شد که موفقیت‌های خوبی را به دنبال داشت، بیان کرد: در مرحله اول فروش اینترنتی اقلام بهداشتی، ۲۰ هزار خانوار استان سمنان ماسک و مواد ضدعفونی کننده دریافت کردند.

کد خبر: ۳۴٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha