۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
کارگاه‌های تولید قارچ در قم باید حمایت شوند/ تأکید بر تأمین آب مورد نیاز صنایع
استاندار قم:

کارگاه‌های تولید قارچ در قم باید حمایت شوند/ تأکید بر تأمین آب مورد نیاز صنایع

قم - سرمست، استاندار قم گفت: کارگاه‌های تولید قارچ خوراکی در قم برای رسیدن به جهش تولید نیازمند حمایت و معافیت از پرداخت سهم بیمه کارفرمایی هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، بهرام سرمست امروز پنج‌شنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، کمبود آب را یکی از مهمترین مشکلات شهرک‌های صنعتی قم اعلام کرد و اظهار داشت: برای اختصاص آب به شهرک‌های صنعتی باید از همه ظرفیت‌های استانی و ملی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین آب مورد نیاز بخش صنعت در قم نیازمند پیگیری بیشتر مدیران استان است، گفت: نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این زمینه می‌توانند نقش مؤثری داشته باشند تا با کمک مدیران استانی مشکل را از طریق وزارت نیرو پیگیری کنند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه مدیران قم از همه توان و ظرفیت خود برای رسیدن واحدهای تولیدی استان به جهش تولید استفاده کنند، به فعالیت کارگاه‌های تولید قارچ خوراکی در قم اشاره کرد و گفت: برای اینکه از این مراکز حمایت شود تا بتوانند به جهش تولید برسند لازم است تا از پرداخت سهم بیمه کارفرمایی معاف شوند.

وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی قم باید با دقت شناسایی شود، افزود: حضور نمایندگان واحدهای تولیدی در این جلسات و بیان مشکلات آنان در فضایی آرام باعث حل مشکلات صنعتگران می‌شود تا بتوانند سریع‌تر به جهش تولید دست یابند.

کد خبر: ۳۴٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha