۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
سرمایه‌گذاری ۳۷۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در منطقه آزاد اروند
معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۳۷۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در منطقه آزاد اروند

آبادان- موسوی، معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با وجود شیوع کرونا و تحریم‌های ظالمانه در چهار ماهه گذشته، بخش خصوصی داخلی بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان در منطقه، سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدعلی موسوی ظهر پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از چند پروژه که در قالب طرح توسعه شرکت تولیدی، صنعتی شمس جاوید اروند در شهرک صنعتی شماره یک آبادان انجام شد، ضمن تبریک عید غدیر خم و روز خبرنگار، اظهار کرد: ظرف چهار ماه گذشته ۳۰ میلیون دلار از تولیدات منطقه اروند به کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپایی صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود شیوع ویروس کوید ۱۹ و تحریم‌های ظالمانه در چهار ماهه گذشته بخش خصوصی داخلی بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان در منطقه سرمایه‌گذاری کرده است، افزود: این میزان سرمایه‌گذاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۲۰ درصد رشد سرمایه‌گذاری داخلی را نشان می‌دهد.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: امروز خداوند را شاکریم که در افتتاح هشتمین پروژه از این نهضت با عنوان «طرح توسعه شرکت شمس جاوید اروند» با بیش از ۳۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، زمینه اشتغال ۱۳۳ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در قالب «نهضت جهش تولید در سرزمین فتح» ایجاد شده است.

موسوی ابراز امیدوای کرد: با آغاز فعالیت این پروژه‌ها و افزوده شدن تولیداتشان به چرخه صادرات محصولات منطقه، امید است بتوانیم رکورد سال گذشته که بیش از ۲۲۰ میلیون دلار در سال بود را در سال جاری بشکنیم.

کد خبر: ۳۴٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha