۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
اولویت‌بندی پروژه‌ها حلقه مفقوده خوزستان است
نماینده مردم آبادان در مجلس:

اولویت‌بندی پروژه‌ها حلقه مفقوده خوزستان است

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت‌بندی پروژه‌ها حلقه مفقوده امروز در ساختار مدیریتی استان خوستان است.

سیدمحمدی مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: متاسفانه چندین پروژه عمرانی در خوزستان نیمه کاره رها شده‌اند و مردم آسیب‌های جدی از این موضوع دیده‌اند.

وی افزود: پروژه جاده اروندکنار-آبادان، جاده کمربندی قفاص و ... پروژه‌هایی است که سال‌ها به بهانه کمبود اعتبارات نیمه کاره رها شده‌اند و متاسفانه شاهد تعریف پروژه‌های جدید هستیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سئوال از مدیریت‌های استان این است چرا نسبت به تکمیل پروژه‌های رها شده اقدامی نمی‌شود اما توافقنامه برای اجرای پروژه جدید امضا می‌کنید؟

مولوی تصریح کرد: ما مخالف اجرای پروژه‌های جدید نیستیم اما در حالی که رئیس جمهور ابلاغ می‌کند فقط پروژه‌های نیمه کاره تکمیل شوند و از اجرای پروژه‌های جدید تا زمان تکمیل پروژه‌های موجود خودداری شود متاسفانه بعضاً در منطقه شاهد عکس این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به مدت زمان باقیمانده تا پایان دولت فعلی، عقل حکم می‌کند پروژه‌های بر زمین مانده باید تکمیل و از تحمیل پروژه‌های جدید که قطعا با توجه به شرایط مالی و اعتباری موجود کشور امکان تکمیل و به سرانجام رساندن آن وجود ندارد باید خودداری کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت بندی پروژه‌ها حلقه مفقوده امروز در ساختار مدیریتی استان خوستان است که باید بیش از پیش به آن توجه شود تا از اتلاف منابع مالی و بی سرانجام کارها و پروژه‌ها خودداری شود.

کد خبر: ۳۴٬۱۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha