۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
۳۲۵ واحد صنفی در استان زنجان پلمب شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۳۲۵ واحد صنفی در استان زنجان پلمب شد

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان،به بازرسی از واحدهای صنفی در استان اشاره کرد و گفت: تنها در بازه زمانی خردادماه و تیرماه که بیماری کرونا شیوع یافته بود ۳۲۵ واحد صنفی پلمب شده است.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار،به بازرسی از واحدهای صنفی در زنجان اشاره کرد و گفت:  تنها در بازه زمانی خردادماه و تیرماه که بیماری کرونا شیوع یافته بود ۳۲۵ واحد صنفی در استان پلمب شده است.

وی اظهار کرد: واحدهای صنفی در زنجان آن طور که باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و با اصناف متخلف برخورد شده و واحد صنفی به مدت یک ماه پلمب خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: با توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا واحدهای صنفی و خدماتی که پروتکل‌های لازم را رعایت نکردند اغماضی وجود ندارد.

موسوی رعایت پروتکل های بهداشتی در پاساژها را ۳۷ درصد اعلام کرد و گفت: در مجتمع های تجاری و پاساژهای استان پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود و فقط مردم از ماسک استفاده می کنند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: در مجموع از اسفند ماه سال گذشته تا پایان تیرماه هم یک هزار واحد صنفی و خدماتی در استان به علت عدم رعایت دستور ستاد کرونا و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

موسوی  با بیان اینکه شهرستان زنجان بیشترین واحد صنفی پلمب را به خود اختصاص داده است، گفت: نانوایی‌ها و آرایشگاه‌های زنانه بیشترین تخلفات در استان را به خود اختصاص می دهند.

کد خبر: ۳۴٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha