۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
 ۳۰ میلیارد تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و خانگی در کوشا احمدی تخصیص یافت
مدیرعامل بنیاد علوی؛

 ۳۰ میلیارد تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و خانگی در کوشا احمدی تخصیص یافت

بندرعباس- مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه ۳۰ میلیارد تومان به عنوان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و خانگی در اختیار مردم کوشا احمدی هرمزگان قرار خواهد گرفت، گفت: بنیاد علوی این آمادگی را دارد که ۲۵ میلیارد تومان را به عنوان مشارکت ۵۰ درصدی برای احداث راه در منطقه هزینه کند.

به گزارش بازار، حسین منصوری شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی طرح های بنیاد علوی در استان هرمزگان اظهار کرد: توسعه مناطق محروم استان هرمزگان یکی از اولویت های بنیاد مستضعفان است و اقدامات مثبتی نیز تاکنون انجام شده و در حال برنامه ریزی برای انجام پروژه های دیگری نیز هستیم.

وی با اشاره به تکمیل فاز دوم کارخانه فولاد کاوه در هرمزگان، افزود: با تکمیل این فاز که پس از خروج شرکت های خارجی از ایران به صورت کاملا بومی انجام شد تولید فولاد در استان هرمزگان افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی ضمن اعلام آمادگی برای تامین سیمان در راستای انجام اقداماتی در حوزه مهار سیلاب، خاطرنشان کرد: در ابتدا پنج میلیارد تومان برای توسعه لارک و ۲۲ میلیارد تومان برای شهرستان حاجی آباد در نظر گرفته شد که پس از بررسی های مجدد و شروع فعالیت در این دو منطقه به این نتیجه رسیدیم که این اعتبارات باید افزایش پیدا کنند.

منصوری با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای تکیل طرح هادی روستایی لارک، ادامه داد: مصوب شد که اعتبارات توسعه لارک تا ۱۱ میلیارد تومان افزایش پیدا کند که بر اساس بررسی های انجام شده، با این اعتبار پروژه‌های در حال انجام در لارک تکمیل خواهند شد.

وی اضافه کرد: بر اساس بررسی ها مقرر شد که اعتبارات توسعه ای حاجی آباد نیز تا ۲۲ میلیارد تومان افزایش پیدا کند و پس از اینکه کار در شهرستان آغاز شد، باز هم نیاز به افزایش اعتبار دیده شد به همین جهت مصوب شد که ۳۹ میلیارد تومان برای توسعه حاجی آباد در نظر گرفته شود که در حال حاضر ۱۱ میلیارد تومان وارد فاز اجرایی شده است.

مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه ۳۰ میلیارد تومان به عنوان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و خانگی در اختیار مردم منطقه قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: بنیاد علوی این آمادگی را دارد که ۲۵ میلیارد تومان را به عنوان مشارکت ۵۰ درصدی برای احداث راه در منطقه کوشا احمدی هزینه کند.

وی با اشاره به کمک سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی بنیاد علوی برای بهبود وضعیت آب شرب منطقه کوشا احمدی، عنوان کرد: به مناسبت عید سعید غدیرخم ۱۰۰ قلم جهیزیه برای توزیع در استان هرمزگان توسط بنیاد علوی در نظر گرفته شده است.
 
منصوری تصریح کرد: بنیاد علوی همچنین اعتباراتی را در حوزه های احداث زمین چمن مصنوعی، تجهیز مدارس، آبرسانی روستایی، احداث واحدهای مسکونی کمیته امداد، لایروبی قنوات، کمک به صندوق های خرد روستایی و توزیع بسته های حمایتی هزینه کرده است.

کد خبر: ۳۴٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha