۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
ادارات و مراکز حساس استان همدان از برق اضطراری استفاده کنند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

ادارات و مراکز حساس استان همدان از برق اضطراری استفاده کنند

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از مدیران ادارات و مراکز حساس درخواست کرد در راستای ارائه خدمات بهتر به عموم مردم استفاده از ژنراتور و برق اضطراری را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در نشستی با مدیران شهرستان ملایر عنوان کرد: همکاری‌های همه جانبه سپاه با شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر جای تقدیر دارد.

شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه در راستای تأمین برق پایدار در شهرستان ملایر از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد، گفت: از تمام ادارات و مراکز حساس می‌خواهیم برای ارائه خدمات بهتر به عموم مردم استفاده از ژنراتور و برق اضطراری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به بازدید از پست‌ها و شبکه‌های برق شهرستان ملایر گفت: اصلاح و بهینه به موقع شبکه‌های توزیع در راستای تأمین برق پایدار در اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه به تأمین برق سوله‌های ورزشی سپاه ملایر اشاره کرد و گفت: سوله‌های ورزشی نیازمند ۲۰۰ متر شبکه است که طی هماهنگی با بنیاد مسکن انجام می‌شود.

کد خبر: ۳۴٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha