۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
ناامیدی یک پنجم مردم انگلیس از بهبود اوضاع مالی

ناامیدی یک پنجم مردم انگلیس از بهبود اوضاع مالی

روزنامه گاردین نوشت: ۲۱ درصد از مردم انگلیس هم اکنون با استفاده از کارت‌های اعتباری هزینه‌های زندگی را تامین می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، یک پنجم مردم انگلیس معتقدند به علت همه گیری کووید ۱۹، وضعیت مالی شان تا پایان سال جاری میلادی بهبود نخواهد یافت.

روزنامه گاردین نوشت: براساس نظرسنجی نستا چلنجز ۲۱ درصد از مردم انگلیس هم اکنون با استفاده از کارت‌های اعتباری هزینه‌های زندگی را تامین می‌کنند؛ حدود دو پنجم (۳۹ درصد) از آثار مالی تعطیلی دوباره کسب و کارها در این کشور، "حشت کرده اند و ۴۶ درصد از شوندگان نیز گفته اند فقط با کمک مالی دولت به صاحبان مشاغل، فعلا بر سر کارند.

براساس این نظرسنجی، ۱۷ درصد از سوال شوندگان گفته اند همه پس اندازهای خود را برای زمان‌های اضطراری، در این همه گیری استفاده کرده اند و بیش از یک پنجم (۲۱ درصد) نیز گفته اند که فعلا با قرض گرفتن از کارت‌های اعتباری، زندگی می‌کنند.

به نوشته روزنامه گاردین، این نظرسنجی در تاریخ ۷ تا ۱۰ ماه ژوئیه، ۱۷ تا ۲۰ تیر ماه جاری و به منظور افزایش آگاهی عمومی از محصولات مالی انجام شده است. در این نظرسنجی بیش از یک سوم (۳۶ درصد) از سوال شوندگان گفته اند با تعطیلی کسب و کارها به منظور مهار همه گیری ویروس کرونا، در استفاده از نرم افزارهای مالی، احساس راحتی بیشتر می‌کنند؛ یک ششم (۱۶ درصد) گفته اند در مرز فقر قرار گرفته اند که این احساس در میان افرادی که با کمک مالی دولت، فعلا شاغل محسوب می‌شوند، بیشتر است و به ۲۶ درصد می‌رسد.

براساس این نظرسنجی، حتی افرادی که درآمد بالا (بیش از ۵۰ هزار پوند در سال) دارند نیز در این همه گیری تاحدودی با مشکل مالی روبرو شده اند. بیش از یک سوم (۳۴ درصد) از افرادی که سالانه بیش از ۵۰ هزار پوند درآمد دارند، گفته اند احساس می‌کنند درمرز فقر قرار دارند، زیرا درآمدشان کم شده است، اما هنوز باید اقساط وام‌ها و دیگر تعهدات مالی را بپردازند.

روزنامه گاردین براساس نتایج این نظرسنجی نوشت ۳۴ درصد از افراد ۲۵ تا ۳۴ ساله گفته اند تا پایان سال جاری، وضعیت مالی شان بهبود نخواهد یافت و در میان افرادی که سالانه بیش از ۵۰ هزار پوند درامد دارند، این میزان به ۴۳ درصد می‌رسد. همچنین حدود ۱۷ درصد از پاسخگویان گفته به علت همه گیری ویروس کرونا، باید زمان بازنشستگی خود را به تاخیر بیندازند که این میزان در میان افرادی که درامد بالا دارند به ۵۳ درصد افزایش می‌یابد.

کد خبر: ۳۴٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha