۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
اجرای پتروشیمی چهارم کرمانشاه تصویب شد
استاندار کرمانشاه:

اجرای پتروشیمی چهارم کرمانشاه تصویب شد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از اجرای پتروشیمی چهار کرمانشاه با تلاش‌های وزیر نفت خبر داد و گفت: حجم سرمایه گذاری در این طرح هفت هزار میلیارد تومان است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند با بیان اینکه کشور درگیر جنگی اقتصادی گسترده، همه جانبه و تحریم‌های ظالمانه از سوی آمریکا است، اظهار داشت: شیوع بحران کرونا نیز در اکثر کشورهای دنیا سبب ایجاد خسارت‌های اقتصادی شده و بحرانی است که اقتصادهای بزرگ دنیا را به زانو درآورده است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: شرایط زندگی برای مردم سخت شده است و در این وضعیت باید مدیران دولتی و به ویژه دستگاه‌های خدمات رسان بسیار بیشتر از قبل با مردم همراه و همدل باشند و در حل مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند.

بازوند تصریح کرد: مردم ایران بسیار قدرشناس هستند و هرگاه خدمت و احترامی ببینند در این شرایط سخت از بسیاری از کاستی‌ها چشم پوشی می‌کنند.

وی در ادامه تصویب طرح پتروشیمی چهارم کرمانشاه در کمیته تخصصی شورای اقتصاد را یک موفقیت بزرگ برای استان دانست و گفت: حجم سرمایه گذاری در این طرح هفت هزار میلیارد تومان است که این رقم برابر با سرمایه فعلی سه پتروشیمی دیگر استان است.

کد خبر: ۳۴٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha