۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
 ۴۲ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در ایلام توزیع می شود
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان های ایلام و کرمانشاه:

۴۲ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در ایلام توزیع می شود

ایلام- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان های ایلام و کرمانشاه گفت: ۴۲ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در فاز دوم کمک های مومنانه در ایلام توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، میثم کلهر ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: رزمایش احسان و همدلی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سطح استان های کشور با توجه به شیوع کرونا به منظور حمایت از نیازمندان و افراد آسیب دیده برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری این رزمایش در استان ایلام، افزود: با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه، ۱۷ هزار بسته با محوریت گروه های جهادی، هیئات مذهبی، مساجد، سمن ها و خیرین و نیکوکاران در بین اقشار آسیب پذیر و مناطق محروم این استان توزیع شده است.

وی افزود: در مرحله دوم از فاز اول رزمایش همدلی و احسان  سهم استان ایلام  بالغ بر ۴۲ هزار بسته معیشتی و  پروتئینی بوده است که در همین ایام  و همچنین عید ولایت و غدیر خم اقدام به توزیع این اقلام در بین محرومان و نیازمندان استان اقدام شده است.

کلهر بیان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هشت هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع می شود.

وی ادامه داد: ارزش هر یک از این بسته های لوازم التحریر  ۱۵۰ هزار تومان است که تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید این بسته ها بین دانش آموزان مناطق محروم استان می شود.

کد خبر: ۳۳٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha