۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
۶ میلیون مستحق، از دریافت سهام عدالت جا ماندند
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

۶ میلیون مستحق، از دریافت سهام عدالت جا ماندند

موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برآوردهایی که درباره جاماندگان از سهام عدالت وجود دارد، اظهارکرد: حدود شش میلیون نفر از دریافت سهام عدالت جا مانده اند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، سید کاظم موسوی از ضرورت اجرای عدالت در موضوع سهام سخن گفت و بیان کرد: اگر کسانی از دریافت سهام عدالت جامانده اند، دولت باید این را بپذیرد و وظیفه دولت است که این مسئله را بررسی کند.

وی افزود: وزیر اقتصاد گفت که همه کسانی که برای دریافت ۳۰ درصد سهام عدالت خود درخواست کرده اند، توانستند پول خود را دریافت کنند اما گزارش ها نشان می دهد ظاهراً این مسئله واقعیت ندارد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست این کمیسیون با مسئولان اقتصاد و سهام عدالت عنوان کرد: جا ماندگان سهام عدالت که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند، حدود دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر هستند. همچنین ایثارگران و جانبازان نیز باید سهام عدالت دریافت کنند که برخی گزارش ها نشان می دهد، بعضی از این عزیزان هنوز موفق به این امر نشده‌اند.

موسوی با اشاره به برآوردهایی که درباره جاماندگان از سهام عدالت وجود دارد، اظهار کرد: حدود شش میلیون نفر از افراد مستحق جامعه، از دریافت سهام عدالت جا مانده اند که عمدتاً کارگران و دهک های پایین جامعه هستند؛ کسانی که نه تنها خودرو و خانه ندارند که حتی در تأمین مایحتاج ابتدایی زندگی نیز دچار مشکلات هستند اما با این وجود، دولت این اقشار را جا مانده تلقی نمی کند!

کد خبر: ۳۳٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
      0 0
      .سهام عدالت حق ما هم هست ...خواهشاااا تورا بخدا و امام زمان برای یهام عدالت ثبت نام کنید .از خدا بترسید ..از مرگ بترسید و حق را به حقدار بدهید
    • ضیاء اله ابارقی IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
      0 0
      س. بنده دوماه سی درصد سهام رو به بانک انصار فروخته ام کارگرم و مستاجرم و یک خانواده چهارنفره تورا خدا مشکل منو حل کنید
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
      0 0
      چرا بانک کشاورزی سود سهام رو واریز نمی کنه .داره میشه ۳ماه