۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
انعقاد ۶۵ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی زرین دشت
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس خبر داد

انعقاد ۶۵ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی زرین دشت

شیراز- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به فعالیت ۲ شهرک صنعتی در شهرستان زرین دشت گفت: استقبال مناسبی توسط سرمایه گذاران انجام شده و هم اکنون ۶۰ سرمایه گذار در ناحیه صنعتی حاجی آباد و پنج سرمایه گذار نیز در شهرک صنعتی زرین دشت قرارداد منعقد کرده اند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس، احد فتوحی پس از بازدید ناحیه  صنعتی زرین دشت در جلسه رفع مشکلات شهرک های صنعتی زرین دشت که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، افزود: با توجه به درخواست شوراهای اسلامی شهرهای دبیران و شهر پیر در خصوص لزوم راه اندازی ناحیه صنعتی، این موضوع در دستورکار قرار گرفته و در صورتی که اراضی مناسب با اولویت تامین آب مشخص شوند، آمادگی راه اندازی این نواحی جدید هستیم.

وی در ادامه با اشاره به فراهم بودن بستر سرمایه گذاری در شهرک صنعتی زرین دشت از  سرمایه گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان زرین دشت از این فرصت برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار در این شهرستان استفاده کنند.

وی همچنین بر تکمیل زیرساخت ها در شهرک صنعتی زرین دشت نیز تاکید کرد و گفت: ایجاد زیرساخت ها با هدف فراهم کردن بسترهای استقرار واحدهای صنعتی در این شهرک صنعتی ۱۰۰ هکتاری نیز در دستور کار قرار دارد.

فتوحی افزود: این شهرک صنعتی ظرفیت استقرار ۲۶۰ واحد با اشتغال هزار و ۴۰۰ نفر را دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: همچنین در ناحیه صنعتی حاجی آباد  ۲۵ واحد بهره بردار با ایجاد اشتغال برای ۲۲۸ نفر در مرحله فعالیت است.

شهرستان زرین دشت به مرکزیت حاجی آباد در فاصله ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

کد خبر: ۳۳٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha