۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
 ۷۲ هزار مستأجر در استان زنجان وجود دارد
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۷۲ هزار مستأجر در استان زنجان وجود دارد

زنجان- بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه یک سوم زنجانی‌ها مستاجر هستند، ابراز کرد: ۷۲ هزار و ۳۰۰ مستأجر در استان وجود دارد.

مسعود بیات منش در گفتگو با خبرنگار بازار،گفت: مستاجران متقاضی دریافت تسهیلات کمک‌ ودیعه مسکن برای تکمیل اطلاعات خود از ساعت ۱۱ صبح امروز ۱۵ مردادماه روزهای مشخص شده اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مستاجرانی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن بودند و به صورت پیامکی اقدام به ثبت‌ نام کردند برای تکمیل فرآیند ثبت نام نیز اقدام کنند، اظهار کرد: متقاضیان تا ۲۰ مردادماه مهلت دارند اطلاعات خود را تکمیل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: این متقاضیان باید با توجه به آخرین رقم سمت راست کد ملی خود  هر روز در روزهای مشخص شده به سامانه  tem.mrud.ir مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنند.

بیات منش تاکید کرد: آن دسته از مستاجرانی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن هستند اما تاکنون هیچ ثبت نامی انجام نداده و جا مانده اند می توانند ۲۰ مرداد ماه جاری با مراجعه به سایت نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: ثبت نام مستاجران زنجانی برای دریافت وام ودیعه مسکن مطلوب است و جا مانده ها برای ثبت نام سریع اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه یک سوم زنجانی‌ها مستاجر هستند، ابراز کرد: ۷۲ هزار و ۳۰۰ مستأجردر استان وجود داردو تنها در صد کمی برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

کد خبر: ۳۳٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha