۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
دو هزار و ۶۵۰ حلقه چاه در زنجان به کنتور هوشمند مجهز شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان:

دو هزار و ۶۵۰ حلقه چاه در زنجان به کنتور هوشمند مجهز شد

زنجان- افشاری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۶۵۰ حلقه چاه استان به کنتور هوشمند مجهز شده است، گفت: با هوشمندسازی تمامی چاه‌ها در استان از اضافه برداشت ۱۶۰ میلیون مترمکعب آب جلوگیری می‌شود.

اسماعیل افشاری درگفتگو با خبرنگار بازار،  با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۶۵۰ حلقه چاه تا به امروز در استان زنجان به کنتور هوشمند مجهز شده است، گفت: با هوشمند سازی تمامی چاه ها در استان از اضافه برداشت ۱۶۰ میلیون مترمکعب آب جلوگیری می شود.

وی به میزان بارش ها در استان زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: از مهرماه سال گذشته تا ۱۴ مردادماه جاری ۳۷۵ میلی متر بارش در استان ثبت شده است.

بحران آب جدی است
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، با بیان اینکه میزان بارش ها در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۴۱۵ میلی متر بود ۲۰ درصد نسبت به میانگین بلند مدت کاهش دارد، گفت: شهروندان باید مصرف آب را مدیریت کنند چرا که همچنان بحران آب جدی است.

افشاری تاکید کرد: این میزان بارش ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم ۱۰ درصد کاهش دارد.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته رژیم بارش ها در استان زنجان تغییر کرده است، ابراز کرد: بارش ها در استان بیشتر به صورت برف است و این مهم باعث سیراب شدن دشت های بحرانی استان هم می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان، تصریح کرد:خوشبختانه ورودی آب به سدهای استان هم افزایش یافته است.

کد خبر: ۳۳٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha