۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
چابک سازی ساختارهای وزارت راه و شهر سازی در دست اقدام است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی

چابک سازی ساختارهای وزارت راه و شهر سازی در دست اقدام است

شاهرود- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه چابک‌سازی ساختارهای وزارت راه و شهر سازی در دست اقدام است، گفت: اجرای طرح های عمرانی نیازمند پشتیبانی و ارتقای ساختارها دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، نعمت الله ترکی شامگاه سه شنبه در دیدار با مدیرکل و مسئولان راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) به میزبانی این اداره کل با اشاره به طرح تحول در نظام اداری وزارت خانه راه و شهرسازی، تاکید کرد: نظام جبران خدمات و چابکسازی یکی از موضوعاتی است که در راستای ارتقای خدمت رسانی به مردم در این وزارت خانه در دستور کار است.

وی با اشاره به تشکیل دو اداره کل مستقل در شاهرود گفت: این ادغام البته مشکلاتی را هم هنوز دارد که به زودی آن ها را به حداقل خواهیم رساند.

معاون وزیر راه با اشاره به ظرفیت های شرق استان سمنان به خصوص مجاورت با استان خراسان رضوی و عبور سالانه میلیون ها زائر، بیان کرد: خدمترسانی به زائران امام رضا(ع) یکی از رسالت های راه و شهرسازی است.

ترکی با اشاره به ضرورت ارتقای خدمت‌رسانی در شرق استان سمنان، ابراز داشت: وزارت راه  وشهرسازی از ادغام دو وزارتخانه تشکیل شده در نتیجه باید پشتیبانی بیشتری از ادارات کل صورت گیرد.

وی نظام جبران خدمات و چابک‌سازی و کاهش دیوان سالاری را در زمره محورهای وزارت راه و شهرسازی دانست.

کد خبر: ۳۳٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha