۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
۱۰۰ هزار حلقه لاستیک در همدان توزیع شد/ ‏‬کمبود محسوس است
معاون حمل و نقل راهداری استان همدان:

۱۰۰ هزار حلقه لاستیک در همدان توزیع شد/ ‏‬کمبود محسوس است

همدان - صادقی راد؛ معاون حمل و نقل راهداری استان همدان از توزیع ۱۰۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها و وسایل نقلیه مسافربری استان همدان خبر داد و گفت: کمبود لاستیک همچنان محسوس است.

صفر صادقی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در استان همدان دو هزار و ۶۲۸ راننده فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: شمار خودروهای ناوگان باری و حمل و نقل استان همدان ۱۱ هزار و ۴۶۵ دستگاه است.

معاون حمل و نقل راهداری استان همدان با بیان اینکه امسال نزدیک به ۱۰۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کامیون‌ها و وسایل نقلیه مسافری توزیع شده است، افزود: کمبود لاستیک در دو سایز ۱۲.۲۴ و ۸۲۵.۱۶ وجود دارد که از مسئولان صنعت، معدن و تجارت درخواست داریم این مشکل را تا زمان رفع شدن کامل پیگیری کنند.

صدور حواله لاستیک از ابتدای تیرماه
وی با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم موضوع خاص حمل و نقل توزیع لاستیک است، بیان کرد: در راستای توزیع عادلانه لاستیک از ابتدای تیر ماه صدور حواله لاستیک در حال انجام است.

صادقی راد همچنین با اشاره به وجود ۶۶ سامانه ثبت عبور و مرور در استان همدان افزود: ۲۳ دستگاه دوربین نظارتی و ۷۴ دستگاه سامانه تردد شمار در محورهای استان همدان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دو دستگاه توزین در حال حرکت در استان همدان وجود دارد، افزود: دو دستگاه توزین در حال حرکت دیگر نیز در محور ملایر همدان و محور تهران به همدان در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که در استان همدان پیگیری شد و مورد استقبال رانندگان نیز قرار گرفت، حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از استان‌های جنوبی به همدان بود، ادامه داد: استان خوزستان در برهه‌ای نتوانست نهاده‌ها را به استان همدان حمل کند از این رو ۵ هزار دستگاه کامیون از استان همدان به بنادر اعزام شدند تا نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی را از بنادر به استان حمل کنند.

کاهش ۴۰ درصدی مسافران اتوبوس
معاون حمل و نقل راهداری استان همدان با اشاره به اینکه در ۴ ماهه امسال به دلیل بیماری کرونا نزدیک به ۴۰ درصد کاهش مسافر داشتیم، افزود: با وجود کاهش مسافر و متضرر شدن اما رانندگان پای کار هستند و با وجود ظرفیت با کمتر از ۱۰ نفر مسافر به مردم خدمات می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌ها کاهش تردد مردم به داخل شهر و پایانه‌های مسافری است، ادامه داد: تهیه بلیط به صورت اینترنتی از سوی مسافران از برنامه‌ها است و بر اساس برنامه باید حداقل ۴۰ درصد بلیط به صورت اینترنتی به فروش برود.

صادقی راد با اشاره به اینکه در رابطه با بیماری کرونا، گند زایی پایانه مسافری به صورت جدی از ابتدای ورود ویروس انجام می‌شود، افزود: تمام اتوبوس‌های بین شهری در هر سفر ضد عفونی می‌شوند و سعی شده در بسته پذیرایی مسافران ماسک و دستکش قرار گیرد و از ورود مسافران بدون ماسک به داخل اتوبوس جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش مسافری رصد مستمر ناوگان اتوبوسی انجام می‌شود، بیان کرد: تمام سرویس‌های اتوبوس بین شهری در هر سرویس رصد و رفتار رانندگان و رانندگان خطر ساز کنترل می‌شود.

کد خبر: ۳۳٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha