۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان توسط شعب تأمین اجتماعی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد

ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان توسط شعب تأمین اجتماعی

شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دستورالعمل ویژه‌ای به همه شعب تأمین اجتماعی در سراسر کشور ابلاغ شده که تسهیلات فوق العاده‌ای برای شرکت‌های دانش بنیان بوجود آورند.

 به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، محمد شریعتمداری که امروز به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آمده بود افزود: هر موردی که از نظر تأمین اجتماعی به شرکت‌های دانش بنیان مربوط می‌شود آن را در اسرع وقت بررسی و حل کرده ایم و این روند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: شرکت‌های دانش بنیان به صورت ویژه و صد در صد مورد حمایت سازمان تأمین اجتماعی هستند و نشانه آن هم دستورالعمل ویژه‌ای است که برای تمام شعبات در استان‌ها صادر شده است.

شریعتمداری همچنین در خصوص تخصیص منابع مربوط به جامعه معلولان هم افزود: بر مبنای قوانین بودجه برای کمک به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی میزان تخصیص‌ها مشخص است، اما در صحبت‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم سعی کردیم این بودجه در موعد مقرر به آن‌ها تخصیص یابد.

وی همچنین در مورد آینده نگری و آینده پژوهی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: علاوه بر وجود سه موسسه مطالعاتی پژوهشی، شورای آینده نگری و آینده پژوهی در این وزارتخانه تشکیل شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که تأسیس‌های بنیادهای نوبنیان در دستور کار ما قرار دارد ایجاد بنیاد هاب، بنیاد هوش مصنوعی، بنیاد تولید محصولات دیجیتالی را از جمله اقدامات در این زمینه عنوان کرد که برای توسعه کار و اشتغال در کشور نقش موثری ایفا خواهد کرد.  

کد خبر: ۳۳٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha