۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
خودروهای راهداری فرسوده اند و نوسازی به کندی پیش می رود
مدیرکل راهداری استان همدان:

خودروهای راهداری فرسوده اند و نوسازی به کندی پیش می رود

همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به فعالیت ۱۰۴ شرکت حمل و نقل کالا در استان همدان، گفت: خودروهای راهداری همدان فرسوده است و نوسازی ناوگان به کندی پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی پناهنده ظهر سه شنبه در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران با بیان اینکه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دو بخش راهداری و حمل و نقل فعالیت می‌کند، اظهار کرد: برای داشتن یک راهداری مناسب و خوب باید  بهره‌وری در حمل و نقل را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌های مورد توجه ماشین آلات راهداری است، ادامه داد:  ۲۶۸ دستگاه ماشین آلات راهداری در استان همدان فعال است که در این بخش خدمات رسانی دارند.

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به اینکه مشکل اساسی در بخش ماشین آلات فرسودگی آنها است، ادامه داد: سن ناوگان راهداری همدان از سن متوسط فرسودگی بیشتر است چراکه دستگاه‌ها در فصل زمستان و تابستان در حال فعالیت هستند و همین موضوع باعث آسیب آنها شده و میزان فرسودگی آنها افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در بخش نوسازی ناوگان و به کارگیری دستگاه‌های جدید و کارآمد برنامه هایی مدنظر قرار دارد، بیان کرد: با توجه به وضعیت اعتباری کشور و مشکلات و موانع؛ نوسازی ناوگان راهداری به کندی پیش می‌رود که امیداریم با حمایت مسئولان استان همدان به این مهم دست پیدا کنیم.

پناهنده با اشاره به اینکه سال گذشته دو دستگاه بیل مکانیکی به چرخه ناوگان راهداری استان همدان اضافه شد، افزود: همچنین دو دستگاه بولدوزر بازسازی و در حد نو استاندارد سازی شد.

وی با اشاره به اینکه دو دستگاه برف‌روب به ناوگان راهداری استان همدان اضافه شده است، ادامه داد: همچنین سعی شده در سال جدید چند دستگاه دیگر از ماشین آلات موردنیاز به چرخه اضافه شود.

کد خبر: ۳۳٬۷۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha