۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
شبکه بانکی زنجان پرداخت تسهیلات کرونایی را سرعت ببخشد
استاندار زنجان:

شبکه بانکی زنجان پرداخت تسهیلات کرونایی را سرعت ببخشد

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان زنجان تخصیص یافته است، گفت: بانک‌ها نیز باید این تسهیلات را خیلی سریع و با کمترین مشکل پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در استان باید به طور منظم برگزار شود، گفت: باید جلسات و برنامه ریزی ها در این جلسه قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشد. 

وی اظهار کرد: اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف باید توسط مدیران دستگاه‌ها و دبیران کارگروه‌ها و از طریق رسانه‌ها به مردم بیان شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در سال جهش تولید ۲۷ پروژه تعریف شده است، گفت: این تعداد پروژه در سال جاری به بهره برداری می رسد و طبق تفاهمنامه با سازمان برنامه و بودجه کشور، عملیاتی امسال می‌شوند.

حقیقی از  تامین ۴۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی برای انجام پروژه‌های جهش تولید در استان خبر داد و ابراز کرد: این میزان اعتبار نشان می دهد بخش خصوصی اقبال بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در استان زنجان دارد. 

وی با بیان اینکه ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان زنجان تخصیص یافته است، گفت: بانک‌ها نیز باید این تسهیلات را خیلی سریع و با کمترین مشکل پرداخت کنند.

استاندار زنجان به شعار سال جهش تولید اشاره کرد و افزود: کارگروه جهش تولید استان زنجان در ابتدای فروردین‌ماه سال جاری تشکیل شده و نقشه راه آن در خردادماه به صورت مکتوب نهایی شده است. 

حقیقی یاد آور شد: بخشی از این نقشه راه، تصمیم و بخش دیگر پروژه است و در تحقق شعار سال همه مدیران باید جهادی کار کنند. 

وی به دو پروژه مهم استان زنجان اشاره کرد و افزود: دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین و تعیین تکلیف پسماند روی نیز دو پروژه مهم این استان هستند و راه‌آهن زنجان به قزوین تا پایان سال، عملیاتی می‌شود.

کد خبر: ۳۳٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha