۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
اُفت تقاضا در بازار طلا
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران مطرح کرد

اُفت تقاضا در بازار طلا

کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می گوید نزدیک شدن به ماه محرم و کاهش داد و ستدها موجب اُفت تقاضا در بازار شده و حباب سکه به ۶۵۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد کشتی‌آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، درباره حباب سکه، گفت: نزدیک شدن به ماه محرم و کاهش داد و ستدها موجب اُفت تقاضا در بازار و کاهش حباب سکه شده است؛ در هفته گذشته حباب سکه حدود یک میلیون تومان بود اما در حال حاضر این رقم حدودا  به ۶۵۰ هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه حباب سکه نسبت به هفته گذشته حدود ۴۰۰ هزار تومان کاسته شده است، افزود: هرچه به ماه محرم نزدیک تر شویم کاهش تقاضا چشم گیرتر می‌شود.

کشتی آرای در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه از آنجایی که نرخ ارز و قیمت جهانی طلا در روزهای گذشته نوسانات چندانی نداشته، بازار سکه نیز در دو روز گذشته تقریبا باثبات بوده است، ادامه داد: قیمت اُنس جهانی حدود ۱۹۷۵ دلار بوده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه تفاوت نرخ سکه در طرح جدید و قدیم حدود ۹۰۰ هزار تومان بود اما در حال حاضر به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است، تصریح کرد: با تداوم کاهش تقاضا حباب سکه بیشتر خالی می شود.

کد خبر: ۳۳٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha