۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
۵هزار و ۶۵۰ حلقه چاه آب فاقد پروانه در زنجان وجود دارد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان:

۵هزار و ۶۵۰ حلقه چاه آب فاقد پروانه در زنجان وجود دارد

زنجان- افشاری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه براساس آخرین آمار استان ۱۵ هزار و ۵۰۰ چاه آب دارد، گفت: از این تعداد پنج  هزار و ۶۵۰ چاه فاقد پروانه است. 

اسماعیل افشاری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه براساس آخرین آمار، زنجان ۱۵ هزار و ۵۰۰ چاه آب دارد، گفت: از این تعداد پنج  هزار و ۶۵۰ حلقه چاه فاقد پروانه می باشد. 

وی با بیان اینکه انسداد چاه‌های آب غیر مجاز توسط شرکت آب منطقه ای و با همکاری دادگستری استان به جد دنبال می شود، اظهار کرد:  طبق برنامه ابلاغی وزارت نیرو امسال انسداد ۳۵۰ حلقه چاه آب غیرمجاز در دست اجرا است. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان میزان برداشت آب از چاه‌های غیر مجاز استان را ۲۹۸ میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: برداشت آب از چاه‌های مجاز هم ۹۴۸ میلیون متر مکعب است. 

رضا پور به انسداد چاه‌های آب غیر مجاز در زنجان اشاره کرد و گفت: از سال ۸۵ تاکنون بیش از سه هزار و ۷۹۹ چاه غیر مجاز در استان مسدود شده است.

وی بر مدیریت مصرف آب در زنجان تأکید کرد و یاد آور شد: برای جلوگیری از بحران آب باید جلوی حفر چاه‌های غیر مجاز در استان گرفته شود و در این زمینه این شرکت به جد برخورد می کند. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: عمده چاه‌های غیرمجاز در شهرستان‌های زنجان، ابهر و ماهنشان وجود دارد و از کشاورزان درخواست می شود از حفر چاه‌های غیر مجاز خودداری کنند. 

کد خبر: ۳۳٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha