۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
طرح دوفوریتی مسکن هفته آینده بررسی می‌شود
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

طرح دوفوریتی مسکن هفته آینده بررسی می‌شود

حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح مسکن درحال بررسی است که هفته آینده در قالب دوفوریت به صحن علنی می‌رود.

به گزارش بازار  البرز حسینی اظهار کرد: کمیسیون عمران از ابتدای فعالیت خود در مجلس جدید اقدام به آماده سازی طرحی درخصوص مسکن کرد که این طرح در ۶ فصل تدوین شده که در جلسه امروز این کمیسیون فصول ۵ و ۶ این طرح بررسی خواهد شد.

وی افزود: فصول ۵ و ۶ طرح کمیسیون عمران درخصوص مسکن مربوط به اجاره و مالیات بر نقل و انتقالات مسکن است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: اواخر هفته جاری و یا اوایل هفته آینده این طرح را به صورت طرح دوفوریتی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه کنیم.

حسینی تاکید کرد: براساس این طرح برنامه داریم در حوزه اجاره، تسهیلات ارزان قیمت ارائه شود درحال حاضر این رویه از سوی دولت در حال انجام است اما با اجرای این طرح این حوزه تقویت خواهد شد.

وی عنوان کرد: فصل ۶ این طرح مربوط به مالیات بر هر نوع نقل و انتقال در حوزه مسکن است که اطلاعات لازم برای اجرای این طرح از طریق سامانه املاک و مستغلات دریافت خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز صبح این کمیسیون موضوعات مهمی چون عمر ناوگان حمل و نقل و زیرساخت های ناوگان حمل و نقل نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

حسینی اظهارداشت: همچنین این کمیسیون بررسی موضوع ساختار مدیریت شهری و کمیسیون ماده ۱۰۰ را در دستور کار دارد.

وی عنوان کرد: ساماندهی طرح های عمرانی موضوع دیگری است که در کمیسیون عمران مطرح است که کمیته هایی در این زمینه تشکیل شده که برنامه داریم در این کمیته ها از نظرات بخش خصوصی، دولت و کارشناسان مربوطه استفاده کنیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: ارتقاء ترابری ریلی موضوع مهمی دیگری است که در این کمیسیون مطرح شده و برای آن برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.

حسینی گفت: واگذاری طرح های عمرانی از طریق مشارکت عمومی و خصوصی نیز موضوع دیگری است که در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر: ۳۳٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha