۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
پرداخت ۱۳۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای جبران خسارت سیل گلستان
در گفتگو با بازار مطرح شد:

پرداخت ۱۳۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای جبران خسارت سیل گلستان

گرگان- عطارچی، جانشین معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی گلستان گفت: ۱۳۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به خسارت دیدگان سیل گلستان در بخش کشاورزی پرداخت شد.

حسین عطارچی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پس از سیل فرودین ماه ۹۸ پرداخت ۱۳۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به خسارت دیدگان بخش کشاورزی گلستان مصوب شد که نیمی از آن در سال گذشته پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته مرحله دوم این کمک بلاعوض پرداخت شد، افزود: همچنین پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان بخش کشاورزی استان مصوب شده بود که همچنان در حال انجام است.

جانشین معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی گلستان ادامه داد: تاکنون کشاورزان خسارت دیده برای دریافت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

وی از پرداخت حدود ۲۱۸ میلیارد تومان تسهیلات تا این لحظه خبر داد و تصریح کرد: همچنین سیل تیرماه امسال ۵۵ میلیارد تومان و طوفان اردیبهشت ماه چهار میلیارد تومان به زیر بخش‌های مختلف کشاورزی استان (زراعی، دامی و باغی) خسارت زده است.

به گفته عطارچی پرونده خسارت برای تمام بهره‌برداران خسارت دیده بخش کشاورزی استان تشکیل شده و جمع‌بندی خسارت‌ها به مدیریت بحران استانداری گلستان و سازمان جهاد کشاورزی اعلام شده اما تاکنون میزان کمک بلاعوض برای آن مشخص نشده است.

کد خبر: ۳۳٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha