۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
احداث تصفیه خانه‌ای با پوشش ۵۰۰ هزار نفری جمعیت در همدان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

احداث تصفیه خانه‌ای با پوشش ۵۰۰ هزار نفری جمعیت در همدان

همدان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از احداث تصفیه خانه ای با ظرفیت ۱۵۰۰ لیتر بر ثانیه برای ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش شهر همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، سیدهادی حسینی بیدار با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فاضلاب گفت: احداث تصفیه خانه ای با ظرفیت ۱۵۰۰ لیتر بر ثانیه برای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش شهر همدان در دست اقدام است.

وی با تأکید بر اقدامات شرکت آب وفاضلاب در راستای شعار سال و جهش تولید، ادامه داد: این پروژه با سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

حسینی بیدار با بیان اینکه در تلاشیم با جمع آوری و دفع فاضلاب و تحویل پساب به واحدهای تولیدی و کشاورزی سهمی در تسهیل کسب و کارها ایفا کنیم، گفت: کاهش هزینه های بالاسری، مدیریت اقتصادی پروژه ها در راستای تسریع در اتمام و راه اندازی پروژه ها، استفاده از ظرفیت های قانونی بودجه ۹۹، استفاده از ظرفیت های مردمی و خیرین و اجرای طرح ها بدون نیاز به منابع اعتباری و بانکی از اولویت های این شرکت در قالب پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به تحریم ها و همه گیری بیماری کرونا از سال ۹۸ تاکنون و تأثیر آن بر فعالیت های اقتصادی و اجتماعی کشور، گفت: این دو پدیده اثرات و تبعات متعدی بر زندگی و معیشت مردم داشته اند و تلاش شده در بخش آب شرب خللی در معیشت افراد و فعالیت واحدهای تولیدی، تجاری و صنعتی وارد نشود.

کد خبر: ۳۳٬۵۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha