۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
۱۸۵ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی کرونا به مشاغل در اردبیل پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:

۱۸۵ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی کرونا به مشاغل در اردبیل پرداخت شد

اردبیل - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: مبلغ ۱۸۵ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی کرونا به تعداد هزار و ۸۰۰ متقاضی پرداخت شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ششمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و جهش تولید استان اردبیل با موضوع وضعیت پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا به کسب و کارها و ابلاغ سهم استان از محل مرحله پنجم اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با حضور استانداری مدیران داستگاه های اجرایی و بانکی برگزار شد.

قاسم رحیمی در این جلسه با اشاره به عملکرد قابل قبول استان نسبت به وضعیت کل کشور در پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا گفت: تاکنون ۱۸۵ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی کرونا به بیش از یک هزار و ۸۰۰ متقاضی و کسب و کار آسیب دبده از کرونا پرداخت شده است.

وی با تاکید بر لزوم همراهی بانک ها در تسریع روند پرداخت ها گفت: تعداد بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ کسب و کار جهت دریافت تسهیلات به با نیاز مالی هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده و در انتظار دریافت تسهیلات هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه محل تسهیلات پرداختی به هیچ عنوان از منابع داخلی بانک نیست گفت: بانک ملزم به پرداخت تسهیلات بر اساس دستورالعمل ارسالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

رحیمی با عنوان اینکه مرحله پنجم پرداخت تسهیلات حمایت از طرح های اشتغال روستایی و عشایری به استان ها ابلاغ شده است، اظهار کرد: پرداخت این تسهیلات در قالب متمم با اولویت طرح های نیمه تمام و بر اساس دستورالعمل خواهد بود.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال و جهش تولید استان اردبیل گفت: مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال سهم استان از محل مرحله پنجم تسهیلات اشتغال روستایی خواهد بود.

کد خبر: ۳۳٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha