۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
تدوین طرح ساماندهی بازار خودرو در کمیسیون صنایع و معادن
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد

تدوین طرح ساماندهی بازار خودرو در کمیسیون صنایع و معادن

فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تدوین طرح ساماندهی بازار خودرو به منظور رفع مشکلات موجود در این صنعت در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تدوین طرح ساماندهی بازار خودرو خبر داد و گفت: این طرح در کمیسیون صنایع و معادن در حال بررسی است و ظرف هفته‌های آینده به هیات رئیسه مجلس تقدیم می شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجا که در حال حاضر قیمت و کیفیت خودرو به یکی از اصلی ترین دغدغه‌های مردم تبدیل شده، تدوین طرح مذکور در دستورکار کمیسیون صنایع و معادن قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یکی از دلایل بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو را نظارت میدانی بر نحوه تولید و... برشمرد و اضافه کرد: طرح ساماندهی بازار و وضعیت تولید خودرو محورهای مختلفی از جمله کیفیت، کمیت، شیوه عرضه، قیمت گذاری، هزینه های سربار و ... دارد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: از آنجایی که نمایندگان درباره کیفیت، خدمات پس از فروش، عرضه خودرو، نحوه ورود خودرو به بازار انتقاداتی دارند مقرر شد با تدوین طرح مذکور تا حدودی مشکلات و نابسامانی های صنعت خودروسازی ساماندهی شود.

کد خبر: ۳۳٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha