۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
تدوین برنامه‌های بخش برق برای رفع فرسودگی‌ها
مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران عنوان کرد

تدوین برنامه‌های بخش برق برای رفع فرسودگی‌ها

کردی، مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران از تدوین برنامه‌ها با هدف اصلاح، بهینه‌سازی و رفع فرسودگی‌ها در تاسیسات برق خبر داد و گفت: این برنامه‌ها برای پیک‌های سال آینده حیاتی است.

به‌گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، آرش کردی در آئین افتتاح پست ۶۳.۲۰ کیلوولت کارون، خط ۴۰۰ کیلوولت  ورامین و ۱۳ پروژه دیگر این شرکت همزمان با چهاردهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افزود: امروز شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۸۵ میلیارد تومان هستیم.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص رفع فرسودگی‌ها گفت: در این شرکت، اصلاح و بهینه سازی شبکه و ‌رفع فرسودگی ۶۰۰ کیلومتر از ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده برق تهران انجام شده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران با بیان اینکه ۲۰ درصد تاسیسات انتقال و فوق توزیع کشور و ‌۲۵ درصد از مشترکان در حوزه برق منطقه‌ای تهران هستند، ادامه داد: برنامه‌ها با هدف اصلاح و بهینه سازی و رفع فرسودگی‌ها تدوین شده و برای پیک‌های سال آینده حیاتی است.

کردی در حوزه سازوکارها نیز با اشاره به پیام رییس جمهوری در حوزه پویش گفت: ساخت و سازها را نیز با پشتیبانی و ‌زیربنای سازوکارها پیگیری خواهیم کرد.

وی ‌درخصوص ‌پروژه‌های این شرکت در هفته چهاردهم پویش هرهفته_‌الف_ب_ایران ‌نیز ‌گفت: پست‌کارون در منطقه صنعتی و با قدمتی ۵۰ ساله بود که با توجه به فرسودگی آن، یک پروژه جدید از نوع dcs در کنار آن با دو ‌هدف جهش تولید و ‌رفع فرسودگی ساخته شد.

کد خبر: ۳۳٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha