۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
۱۳ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در ایلام افتتاح می‌شود
با حضور رئیس جمهور؛

۱۳ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در ایلام افتتاح می‌شود

ایلام- استاندار ایلام گفت: با حضور رئیس جمهور ۱۳ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی‌دشتکی شامگاه یکشنبه در دیدار اعضای هیئت رئیسه جدید خانه مطبوعات استان در محل استانداری ایلام ضمن تبریک تشکیل خانه جدید مطبوعات و روز خبرنگار به‌صورت پیشاپیش، از زحمات اعضای سابق تشکر کرد و گفت: عرصه مطبوعات و رسانه حوزه بسیار خطیر و ارزشمندی است به ویژه در شرایط فعلی اهمیت و رسالت کاری این قشر زحمتکش دوچندان شده است.

وی در ادامه به برخی تحلیل های ارائه شده در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برخی از این تحلیل ها منطبق با واقعیت نیست، به‌طور مثال جایی که مرکز آمار ایران مرجع رسمی و اصلی اعلام نرخ بیکاری و تورم است عده ای به‌صورت گزینشی بین آمارها تفاوت قائل می شوند.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه اظهارداشت: نکته جالب اینکه هر آماری که جنبه منفی برای استان داشته باشد ولو اینکه مرجع مشخصی نداشته باشد استناد می‌شود اما گزارش مرکز آمار کشور زیر سئوال می رود چراکه مثلا نرخ بیکاری استان کاهش یافته است.

وی افزود: نکته جالب تر اینکه عده ای که تا چند ماه پیش گزارش همین مرکز در ارتباط با نرخ تورم استان چون بالا بود را با صدای بلند می گفتند و انتقاد می کردند حالا که این عدد کاهش یافته نه تنهاحرفی از آن به میان نمیاد بلکه گزارش رسمی مرکز آمار را زیر سئوال هم می برند.

استاندار ایلام ادامه داد: در این شرایط سخت ما از اول سال تاکنون شاهد افتتاح و شروع به‌کار بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در استان با حضور رئیس جمهور به‌صورت ویدئو کنفرانس بوده ایم که در نوع خود قابل توجه و کم نظیر بوده است و البته قریب ۲۷ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه دیگر در ادامه آماده داریم که یک طرح دیگر آن افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام در پایان همین ماه است.

کد خبر: ۳۳٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha