۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
۹۷۳ میلیارد تومان به تولید کنندگان استان تهران تسهیلات کرونایی پرداخت شده است
از ابتدای شیوع کرونا تاکنون؛

۹۷۳ میلیارد تومان به تولید کنندگان استان تهران تسهیلات کرونایی پرداخت شده است

تهران- استاندار تهران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون۹۷۳ میلیارد تومان به تولید کنندگان استان تهران تسهیلات کرونایی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال استان که در استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی فعلی باید موانع موجود در مسیر تولید را رفع کنیم، اظهار داشت: حمایت و تقویت تولید همراه با اجرای صحیح قوانین، در دستور کار مدیران استان است.

استاندار تهران با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان بر بهره گیری از هر فرصت و شرایطی برای رفع مشکل صنعتگران و تولیدکنندگان تاکید کرد و افزود: در جریان کرونا برای واحدهای زیان دیده مصوبات خوبی هم در بخش تسهیلات ارزان قیمت و هم در بخش تخصیصی که مربوط به بدهی‌های مالیاتی و تأمین اجتماعی بود داشته‌ایم.

محسنی بندپی گفت: نگاه ما به واحدهای تولیدی این گونه است که هیچ واحدی راکد نباشد و به دلیل مسائل بانکی تعطیل نشوند و و نگاه دوم تأمین سرمایه مورد نیاز واحدهای تولیدی به شکل سرمایه در گردش است که بتوانند ظرفیت فعلی را حفظ و در صورت امکان ارتقا بخشند.

وی در ادامه از اختصاص ۱۰ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی با سود ۱۲ درصد به استان تهران برای حمایت از صاحبان تولید و فعالان صنعتی خبر داد و عنوان داشت: تاکنون ۹۷۳ میلیارد تومان به متقاضیان استان تهران پرداخت شده و دوره تنفس سه ماهه این تسهیلات نیاز به بازنگری دارد که در این زمینه پیشنهادی مبنی بر دوره تنفس شش ماهه به ستاد ملی کرونا ارائه می‌شود.
 

کد خبر: ۳۳٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha