۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
رشد بالای ۲۰۰ درصدی سرمایه گذاری در استان ایلام
استاندار ایلام خبر داد

رشد بالای ۲۰۰ درصدی سرمایه گذاری در استان ایلام

ایلام- استاندار ایلام از رشد بالای ۲۰۰ درصدی سرمایه گذاری در استان ایلام در سال های اخیر خبر داد و گفت: رفع موانع تولید در سال جهش تولید وظیفه همگانی است.

 به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل استانداری ایلام بر حمایت از بخش تولید استان تاکید کرد و اظهار داشت: رفع موانع تولید در سال جهش تولید یک ضرورت اصلی و یک وظیفه همگانی است و در این راستان لازم است از همه ظرفیت های استان استفاده شود.

وی در ادامه به تلاش ها و فعالیت های قابل توجه در راستای بالا بردن ظرفیت تولید استان اشاره کرد و گفت: ظرف دو سه سال اخیر تمرکز و توجه خود را بر جذب سرمایه گذاری در استان اختصاص داده ایم و خوشبختانه توفیقات خوبی در این راستا نیز بوجود آمده است.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: ایلام در سال ۹۸ علاوه بر اینکه به عنوان امن ترین استان کشور در بحث سرمایه گذاری انتخاب شد، در همین سال رشد بالای ۲۰۰ درصدی سرمایه گذاری را تجربه کرد که این موضوع علاوه بر روند توسعه ای باعث افزایش ظرفیت تولید و اشتغال در استان شد.

استاندار ایلام در ادامه به عملکرد موفق ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در برداشتن موانع از پیش روی تولید استان اشاره کرد و بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید استان بازگشت و در ادامه بنای کار ما بر ایجاد تسهیلات بیشتر برای واحدهای تولیدی و رفع موانع پیش روی آنان قرار گرفت.

وی با تاکید بر این مهم که ایجاد تولید و اشتغال باید محور تمامی فعالیت‌ها در استان قرار گیرد، افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان می خواهم همکاری لازم با سرمایه گذاران برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب داشته باشند.

وی افزود: طرح ها و پروژه های مهمی در استان شروع شده و یا در شرف انجام هست که می توان با حداکثر استفاده از ظرفیت های ایجاد شده روزهای روشن تر از دیروز را در این دیار رقم زد.

کد خبر: ۳۳٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha