۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
در شرایط تحریم توانسته‌ایم در زمینه توسعه محصولات اقدامات مهمی انجام دهیم
رئیس امور مجلس ایران خودرو:

در شرایط تحریم توانسته‌ایم در زمینه توسعه محصولات اقدامات مهمی انجام دهیم

عبداله زاده، رییس امور مجلس گروه صنعتی ایران‌خودرو، با بیان اینکه صنعت خودرو در نوک پیکان تحریم‌ها قرار داشته، به اقدامات اخیر ایران خودرو در تعمیق ساخت داخل، توسعه محصول جدید و رونق تولید در شرایط جنگ اقتصادی اشاره کرد و افزود: در همین شرایط توانسته‌ایم در زمینه طراحی و توسعه محصولات اقدامات مهمی انجام دهیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی عبداله زاده رئیس امور مجلس ایران خودرو از بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از ایران‌خودرو در روز سه‌شنبه ۱۴ مردادماه، خبر داد و گفت: هدف از این بازدید که در جهت ارج نهادن به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولید داخل که از نام‌گذاری چندین سال گذشته ایشان به وضوح دیده می‌شود و مورد استقبال اعضای محترم کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار گرفته، آشنایی نمایندگان محترم با فرآیند تولید خودرو داخلی در شرایط محدودیت های بین‌المللی و ریل گذاری درست این صنعت برای رسیدن به اهداف توسعه و ارتقاء کیفی است.

عبداله زاده با بیان اینکه صنعت خودرو در نوک پیکان تحریم‌ها قرار داشته، به اقدامات اخیر ایران خودرو در تعمیق ساخت داخل، توسعه محصول جدید و رونق تولید در شرایط جنگ اقتصادی اشاره کرد و افزود: در همین شرایط توانسته‌ایم در زمینه طراحی و توسعه محصولات اقدامات مهمی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: به دنبال معرفی توانمندی‌های ایران خودرو و راهکارهای رفع موانع تولید داخل به نمایندگان محترم مجلس یازدهم هستیم تا آنان ضمن آشنایی با مشکلات و موانع تولید، ایران‌خودرو را در مسیر خودکفایی و تولید محصولات باکیفیت و قیمت مناسب یاری دهند.

رئیس امورمجلس ایران خودرو درپایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های مجلس شورای اسلامی، ابراز  امیدواری کرد با ترکیب انقلابی مجلس یازدهم انشاالله در آینده نزدیک، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این صنعت خواهیم بود.

کد خبر: ۳۳٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha