۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
مصرف برق در زنجان ۱۰ درصد رشد دارد
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

مصرف برق در زنجان ۱۰ درصد رشد دارد

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: میزان مصرف برق در استان طی سالجاری نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد دارد.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار، میزان مصرف برق زنجان در سال ۹۸ را ۵۵۹.۸ مگاوات اعلام  کرد و گفت:  میزان مصرف برق در استان طی سالجاری نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد دارد.

وی با بیان اینکه سیر صعودی مصرف برق در زنجان روند صعودی خود را ادامه می دهد، اظهار کرد: میزان مصرف برق به ۶۰۲ مگاوات رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: به دنبال افزایش دمای هوا و به تبع آن میزان مصرف، در صورت عدم رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان و به منظور حفظ پایداری شبکه، این شرکت ناچار به اعمال مدیریت اضطراری بار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان، تاکید کرد: تاکنون قطعی برق در استان رخ نداده است و در این میان برای اینکه قطعی برق نداشته باشیم شهروندان باید در استفاده از وسایل برق مدیریت زمان را داشته باشند.

علیزاده گفت: در راستای رعایت الگوی مصرف بهینه انرژی اقدامات خوبی از سوی شرکت توزیع برق استان زنجان انجام‌ گرفته است.

وی با بیان اینکه هشت بسته تشویقی توسط وزارت نیرو ارائه‌ شده است، افزود: اگر خانواری نسبت به دوره مشابه سال گذشته بتواند ۱۰ درصد از میزان برقی مصرف خود را کاهش دهد، ۲۰ درصد از مبلغ مصرفی آن کاهش‌ یافته و در قبض مشترک مورد نظر درج خواهد شد و اگر خانواری الگوی مصرف را رعایت نکند ۱۶ درصد به مبلغ مصرفی افزوده خواهد شد.

کد خبر: ۳۳٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha