۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در خراسان رضوی

اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در خراسان رضوی

مشهد- سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی از اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی در استان خراسان رضوی در راستای تسریع در الکترونیکی سازی بخشی از خدمات سازمان امور مالیاتی کشور خبر داد.

جعفر احسانی مهر در گفت‌وگو با بازار در این رابطه توضیح داد: بنا بر ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی این طرح در تمامی ادارات کل امور مالیاتی به اجرا درآمده است.

وی بیان کرد: بر این اساس برای تمام مؤدیان، حساب کاربری ایجاد و برای متقاضیان استفاده از خدمات ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی آنان به‌محض صدور در این حساب کاربری، بارگذاری می‌شود.

 وی در خصوص نحوه فعال‌سازی ابلاغ الکترونیکی گفت: مؤدیان محترم در جهت بهره‌مندی از خدمات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی، می‌بایست با مراجعه به بخش « ابلاغ الکترونیک» در سامانه ثبت‌نام سازمان امور مالیاتی نسبت به تائید و ارسال فرم الکترونیکی  درخواست استفاده از خدمات الکترونیکی ابلاغ  اقدام کنند.

احسانی مهر در ادامه افزود: مؤدیان محترم بایستی در نظام مالیاتی دارای ثبت‌نام تکمیل‌شده تا مرحله ۴۴ باشد و شماره تلفن همراه اعلامی از سوی مؤدی در مرحله ثبت‌نام صحت سنجی شده باشد و سامانه ارتباط مردمی ۱۵۲۶ آماده پاسخگویی سؤالات مودیان محترم می‌باشد.

 وی گفت: اجرای ابلاغ الکترونیک سبب کاهش هزینه‌های جاری، صرفه‌جویی در زمان، تسریع در امور مودیان و تکریم ارباب‌رجوع می‌شود.

کد خبر: ۳۳٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha