۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
اعتبار تکمیل هشت طرح گردشگری چهارمحال و بختیاری تامین می شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری:

اعتبار تکمیل هشت طرح گردشگری چهارمحال و بختیاری تامین می شود

شهرکرد- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از هشت طرح گردشگری و صنایع‌دستی این استان تامین می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی تأکید کرد: ۵۱۳ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های زمینه اشتغال مستقیم برای یک‌هزار و ۱۹۲ نفر در بخش‌های گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری فراهم خواهد شد.

جوادی تصریح کرد: توسعه خوشه خاتم‌کاری شیخ‌شبان در شهرستان بن با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

وی اعتبار لازم برای تکمیل این طرح را ۳۱ میلیارد ریال دانست و یادآور شد: از این مبلغ یک میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت‌های دولتی و ۳۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات سرمایه ثابت تأمین و هزینه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح توسعه خوشه خاتم‌کاری شیخ‌شبان زمینه اشتغال‌زایی مستقیم ۸۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های مناطق نمونه گردشگری بازفت شهرستان کوهرنگ، سامان و چغاخور شهرستان بروجن از دیگر طرح‌ها به‌شمار می‌رود.

کد خبر: ۳۳٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha