۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
زمان برای نجات اقتصاد آمریکا رو به پایان است
بلومبرگ:

زمان برای نجات اقتصاد آمریکا رو به پایان است

پایگاه اینترنتی آمریکایی بلومبرگ نوشت: تعلل در تصویب و اجرای طرح نجات اقتصادی به علت بالا گرفتن جنگ انتخاباتی؛ احتمال بی خانمانی ۲۲ میلیون آمریکایی را افزایش داده است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان در حال مذاکره برای تدوین طرحی برای نجات اقتصادی هستند و تاکنون برخی اقدامات و برنامه‌های موقت را مطرح کرده اند.

تعلل در تصویب و اجرای طرح نجات اقتصادی؛ احتمال بی خانمانی ۲۲ میلیون آمریکایی
پایگاه اینترنتی آمریکایی بلومبرگ نوشت: در عین حال، تعلل جمهوریخواهان در آغاز کردن مذاکرات و جدی نبودن آن‌ها در شروع اقداماتشان نشان میدهد به وسعت فاجعه اقتصادی که کشور با آن روبروست بی توجه هستند.

درحالی که درخواست‌های دریافت بیمه بیکاری در سطوحی غیر قابل باور قرار دارند و مجدداً رو به افزایش هستند، به نظر می‌رسد سنا تمایل دارد موجب شود اقدامات کمکرسانی یکی پس از دیگری لغو شوند.
آمریکا ممکن است ماه‌ها یا سال‌ها با بیکاری و رشد اقتصادی در سطح رکود روبرو شود.

۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار خانواده ماه ژوئیه (ماه گذشته میلادی) امید چندانی نداشتند بتوانند کرایه خانه ماه آینده خود را بپردازند. این در حالی است که برنامه‌های حمایت مالی در خصوص شیوع ویروس کرونا در هفته‌ها و ماه‌های آینده پایان می‌یابند.

آخرین پرداخت هفتگی ۶۰۰ دلار بابت بیمه بیکاری فدرال آخر، این ماه انجام شد. نمایندگان کنگره این ماه به تعطیلات تابستانی میروند و باید در لحظه آخر ادامه یافتن پرداخت این مبلغ را تمدید کنند.
کد خبر: ۳۳٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha