۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
۳۶۰ میلیارد برای توسعه فرودگاه ایلام سرمایه‌گذاری شد
معاون استاندار ایلام:

۳۶۰ میلیارد برای توسعه فرودگاه ایلام سرمایه‌گذاری شد

ایلام- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۳۶۰ میلیارد ریال در طول ۳۰ ماه گذشته برای توسعه فرودگاه شهدای ایلام سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای ایلام، احمد کرمی اظهار داشت: فرودگاه شهدای ایلام سال ۱۳۷۵ با یک پرواز در هفته فعالیت خود را آغاز کرد که این تعداد امروز به ۷۰ سورتی در قالب بیش از ۳۰ پرواز در مسیر هوایی ایلام - تهران توسط شرکت‌های آسمان، ماهان، ایران‌ایر و زاگرس افزایش یافته است.

وی افزود: فرودگاه شهدای ایلام از مهم‌ترین باندهای پروازی غرب کشور بوده و در شرایط کنونی به عنوان دومین فرودگاه پرتردد غرب ایران محسوب می‌شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام یکی دیگر از پروژه‌های در دست ساخت فرودگاه شهدای ایلام را احداث موتورخانه مرکزی فرودگاه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: توسعه پارکینگ‌های شخصی، عمومی و تاکسی نیز با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

کرمی گفت: ۸۰ میلیارد ریال برای به روز کردن سیستم‌ها و خودروهای آتش‌نشانی و نجات فرودگاه هزینه شده و در مجموع طی ۳۰ ماه گذشته افزون بر ۳۶۰ میلیارد ریال برای توسعه امکانات و تجهیزات فرودگاه شهدای ایلام از سوی دولت پرداخت شده است.

کد خبر: ۳۳٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha