۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
۱۹۴مصوبه برای رفع موانع تولید در خراسان رضوی عملیاتی شد

۱۹۴مصوبه برای رفع موانع تولید در خراسان رضوی عملیاتی شد

مشهد-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۴ مصوبه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی عملیاتی شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان افزود: در چهار ماه امسال کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و گروه‌های کاری ذیل آن ۶۴ نشست برگزار کردند که در آنها ۳۷۱ پرونده مربوط به مشکلات واحدهای تولیدی استان بررسی شد و نتیجه آن ۴۹۳ مصوبه برای رفع این مشکلات بود.

وی گروه‌های کاری ذیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خراسان رضوی را شامل گروه‌های تامین مالی، بانکی و تسهیلاتی، انرژی، محیط زیست، شهرک‌های صنعتی و زمین، زیربنایی، طرحها و سرمایه‌گذاری، "امور مالیاتی، تامین اجتماعی و گمرک، امور کشاورزی و امور اصناف برشمرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی نیز ۱۵ مشکل مربوط به واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که مهمترین آنها درباره تغییر کاربری برخی واحدهای تولید محصولات کشاورزی، پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌های گلخانه‌ای و تامین زیرساخت برای چند واحد گاوداری بود.

وی گفت: تقسیط بدهی چند واحد صنعتی به بانکها و پیگیری مشکلات زیست محیطی یک واحد تولیدی در استان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر: ۳۳٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha