۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
۱۵۴۰ واحد سنتی و صنعتی گاوداری در بیضا فعال است
فرماندار بیضا:

۱۵۴۰ واحد سنتی و صنعتی گاوداری در بیضا فعال است

بیضا- فرماندار بیضا از فعالیت یک هزار و ۵۴۰ واحد سنتی و صنعتی گاوداری و جایگاه دوم این شهرستان در تولید گوشت قرمز استان فارس خبر داد.

کیامرث همتی نفر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شهرستان جدید بیضا ظرفیت های بسیاری در زمینه صنعت و کشاورزی دارد، گفت: در زمینه تولید مرغ شهرستان بیضا دومین تولید کننده اصلی استان فارس است.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان در زمینه تولید تخم مرغ نیز در رتبه سوم استان قرار دارد تصریح کرد: شهرستان تازه تاسیس بیضا با وجود واحدهای تولیدی صنعتی در زمینه تولید مرغ و تخم مرغ در صدد استفاده از این ظرفیت ها در جهت گسترش فعالیت های صنعتی در این شهرستان است.

همتی نفر با بیان اینکه شهرستان بیضا علاوه بر تولیدات صنعتی مرغ و تخم مرغ در زمینه تولید گوشت قرمز در استان دارای رتبه است گفت: ۱۴۰۰ واحد سنتی و ۱۴۰ واحد صنعتی گاوداری در زمینه تولید گوشت قرمز فعالیت می کنند.

فرماندار بیضا در ادامه با اشاره به سابقه قدیمی این شهرستان در زمینه کشاورزی افزود: بیضا در زمینه تولید محصولات کشاورزی گندم، جو و برنج، قدمتی طولانی دارد و در حال برنامه ریزی  جهت گسترش و استفاده هر چه بهتر از ظرفیت های کشاورزی این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به مشکلات پدید آمده ناشی از همه گیری ویروس کرونا نیز گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان بسیاری از فعالیت ها دچار مشکل شده که امید داریم هرچه سریع تر بتوانیم به روند عادی فعالیت بازگردیم.

کد خبر: ۳۳٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha